dimecres, 22 d’agost del 2012

Blanc amb Taronja!!!!



 Així ha quedat la paret de l'escala quan la mama l'ha acabat de pintar!
La mama diu que a l'estiu va molt bé pintar perquè la pintura s'asseca ràpid i, a més, es fa exercici de braços i sauna perquè sues molt amb tanta calor que fa!
 Les pintures les vam preparar el Pau i jo perquè vam decidir els colors i, a més, ens agrada veure els dibuixos que es formen quan les remenem per barrejar-les. Oi que és molt bonic? 
 
 
 Pintar una paret no és el mateix que pintar en un full, és molt diferent i cansa més! Uf!
El Pau i jo ho vam provar en un tros però com encara som petits, vam anar a jugar mentre els grans pintaven!
 
 Quan van acabar, vam repassar la xarranca del pati amb la pintura que havia sobrat!
 
 
 Jo també vaig fer un tres en ratlla gegant i vaig haver de posar-me a sota de la furgoneta per dibuixar l'últim punt! No em va costar perquè m'agrada molt fer ioga i puc fer moltes postures!

Fi

Publicat per l'Henoch!